GØR RELATIONER TIL EN GOD FORRETNING

SuperOffice er en moderne CRM-løsning, der hjælper dig med at opbygge stærke, langvarige relationer og omsætte dem til en god forretning.

Sales and Marketing

SuperOffice Sales and Marketing er det mest brugervenlige og intuitive CRM system på markedet i dag og sikrer at alle afdelinger i jeres virksomhed har fuldt overblik over det vigtigste, nemlig jeres kunder.

Nogle fællestræk for Sales and Marketing:

Fælles database for alle brugere
Delt kalenderfunktion (alle kan se alle)
MS Office og Mail integration via Mail Link
Salgs og lead håndtering
Automatiske processer (workflows) til Salg og Projekter
Design af egne skabeloner til Word, Excel, PowerPoint m.m.
Segmentering af målgrupper vha. Udvalg
Oprette og udskrivning af rapporter
Import af stamdata fra eksterne systemer (csv filer)
Offline database så du kan have SuperOffice med på farten.

Hent Sales and Marketing produktblad HER.

SuperOffice i Skyen (cloud løsning)

SuperOffice CRM Online er den nemme løsning for dig som ønsker at komme hurtigt i gang med dit CRM system

Da alt foregår i skyen eller Software as a Service, skal du derfor ikke installere noget software eller hardware og ej heller bekymre dig om backup eller vedligehold. Da løsningen er hosted foregår alt dette hos hosting partneren

Du kan nemt tilgå webløsningen hvorend du befinder dig bare du har en god internet forbindelse.

Din garanti for sikkerhed:
Når du tilgår SuperOffice CRM Online er du med din web browser beskyttet med SSL teknologi som sikrer at dine data er beskyttet og kun tilgængelig for brugerne af SuperOffice i din organisation. Kundedata er adskilt og ikke tilgængelig for andre kunder der benytter samme løsning.
Backup sker hvert 30 minut så dine data altid er up to date hvis et nedbrud skulle forekomme. Backup bliver gemt på en separat lokation for din sikkerhed.

SuperOffice CRM Online findes i 2 versioner. Standard og Pro løsning.
Hvilken i skal vælge kommer helt an på det behov jeres virksomhed har.

Standard version indeholder de mest basale funktioner som oprette kontaktkort, personer, aktiviteter, projekter, salg og udvalg samt integration til Office pakken via SuperOffice Webtools

Pro version indeholder desuden rapport styring, fuld administration af egen oprettede felter m.m., tilpasning af salgs og projekt workflow og mulighed for Pocket CRM og Kalender synkronisering (begge er tilkøb via SuperOffice).

Du kan læse mere om SuperOffice CRM Online HER eller lad os rådgive jer omkring hvordan i bedst kommer i gang med SuperOffice CRM Online

SuperOffice Emarketing

Send nyhedsbreve, kampagner og forretningsmæssige beskeder til et stort antal kunder, med personligt og skræddersyet indhold baseret på kundernes interesse profiler.
Vælg din målgruppe, opret din besked fra bunden eller benyt en af de 16 foruddefinerede skabeloner
Send e-mail til en mindre eller større målgruppe fra din SuperOffice database.
Følg åbningsrater og links uden at forlade SuperOffice.
Du kan også automatisk registrere deltagere på arrangementer.

SuperOffice eMarketing kan benyttes med SuperOffice Sales & Marketing og/eller SuperOffice Customer Service

Hent Emarketing produktblad HER.

Customer Service

SuperOffice Customer Service (i daglig tale CS) giver fuld kontrol over alle jeres kundehenvendelser.

CS er en platform for kundesupport og samtidig en kundeportal
Kundesupport for sager ind med unikke tickets. Når kunden opretter en sag vil der blive sendt en mail returmed oplysninger om at sagen er modtaget og med en given ID. Denne ID står i mail og i overskriften på mailen.
Kundeportalen er kundens vej til sine sager. Her kan de oprette sager, se status på igangværende sager og lavenye tilføjelser til både åbne og afsluttede sager. Disse vil så blive vist hos kundesupport som en sag med ændringer.
Derudover er det samtidig et godt værktøj til sælgere når de følger op på deres kunder for at se om sager giver anledning til f.eks. mersalg.

Nogle fællestræk for Customer Service

Sagshåndtering og ticket registrering
Flerkanals funktion
Fuldt overblik over kundekommunikation
FAQ & Vidensdatabase
Kundeportal
Svarskabeloner
Eskalering &rapportering

Hent Customer Service produktblad HER

Læs mere om CustomerService HER

Pocket CRM

Brug SuperOffice Pocket CRM og få hele din CRM database på din smartphone eller tablet (gældende OS er Android og IOS)
Dit arbejde er lige så effektivt på din mobile enhed, som hvis du var på kontoret.

Nogle fællestræk for Pocket CRM:
Opret møder og aktiviteter
Opdater din salgspipeline
Åbne og læse dokumenter
Skriv E-Mails eller sende SMS
Se status på projekter
Salgsopfølgning
Brug kamera til at indsætte billeder
Pocket CRM giver real-time adgang til dine CRM data, præsenteret i en brugervenlig app, som du kan bruge på din smartphone og din tablet.
Modulet kan bruges med CRM Online Professionel version og SuperOffice Sales & Marketing.

Hent Pocket CRM produktblad HER.

Quote Management

Quote Management ligger idag som standard i SuperOffice 7.5 og er en integreret del af salgsprocessen. Sælgere kan nu vælge produkter og priser, give rabatter og opdatere sit salg uden at forlade SuperOffice.
Uden at skulle forlade SuperOffice Sales & Marketing kan sælgere vælge produkter og priser, tilføje rabatter og få opdateret alle beløb – helt automatisk.
Når alle detaljer er på plads, finder der mange standard tilbudsskabeloner man kan vælge imellem.Med et enkelt klik oprettes tilbuddet automatisk som en PDF.

Med SuperOffice Quote Management kan du:

Øg din salgseffektivitet
Vær sikker på, at rabatter ikke går ud over din indtjening
Få et hurtigere overblik over din omsætning
Dine forecasts er altid opdaterede og præcise

Hent Quote Management produktblad HER
Du kan også læse mere på Quote Management siden HER

SAINT

SuperOffice SAINT (sales intelligence) er et værktøj, hvormed du kan følge, overvåge og reagere på KPI’er, som er vigtige for din organisation.
Dette er ikke det samme som dashboard løsningen.

Nogle fællestræk for SuperOffice SAINT:

  • Online overvågning af kunder (eller potentielle kunder)og projekter ved hjælp af visuel feedback

  • Brugerdefinerede statusindikatorer

  • Triple A Princip (Analyze, Awareness, Action)

  • Visualisering af status i realtime

  • Avanceret rapportering

  • Kundepleje

  • Salg

  • Marketing