Kalender

PLANLÆGNING I KALENDER

Få overblik over alle medarbejdere og planlæg nemt en arbejdsdag, -uge eller -måned – i en planlægningskalender. Vælg om det skal være en almindelig opgave, løs opgave eller gentagende opgave. Udover de almindelige opgaver er der mulighed for at lave løse opgaver til medarbejderen, en slags spjældopgaver, der laves, når der er tid. Gentagende opgaver vil typisk blive brugt til serviceopgaver.  Det kalder vi effektiv og overskueligt planlægning til håndværkere.

Materialeregistrering

HURTIG MATERIALE REGISTRERING

Søg, tilføj eller scan dine varer ind på opgaven eller vælg fra favorit varekartoteket.  Glem alt om at søge din vare frem fra et kartotek på over flere tusinde varer. Med et favorit varekartotek kan du nemt finde de varer frem, der er nødvendige for lige præcis din opgave. Se dem som en slags hurtig-numre. MobilOrdre bliver en mobil arbejdsseddel til håndværkere, hvor vare forbruget er lagt direkte ind på sagen.

PLANLÆG-DIN-DAG

FAKTURERBAR TIMEREGISTRERING

Med tidsregistrering fra MobilOrdre behøver du ikke rykke for timesedler, da de registrerede timer ligger klar dag for dag. Der kan nemt tilføjes timer i marken, og med det samme kan kontoret se det – klar til hurtigt at fakturere jeres kunder. Det kalder vi effektiv tidsregistrering og tidsparende timeregistrering, fordi timesedler registreres direkte på opgaven.

DOKUMENTATION

DOKUMENTATION FRA MOBILEN

Ikke flere mails med billeder til dokumentation, der skal kobles til en bestemt sag eller opgave. Med MobilOrdre kan du registrere og gemme dokumenter, billeder eller anden dokumentation direkte på sagen. Tag billeder direkte fra din mobile enhed af korrekt udført arbejde eller eventuelle fejl/skader til dokumentation. Fordi alt dokumentationen er gemt på sagen kan du nemt vedhæfte det, når fakturaen skal sendes til kunden. Det er tidsparende ordre håndtering

TJEKLISTER

KVALITETSSIKRING GENNEM TJEKLISTER

Sørg for dokumenteret kvalitetssikring og fuldfør de tjeklister, der er gemt på opgaven inden du forlader kunden. Aldrig har det været lettere at sørge for digital kvalitetssikring, fordi tjeklisterne nemt opsættes i portalen, og løses i marken fx med et simpelt klik på en “ja/nej”-funktion. Det kalder vi hurtig SKS/KLS-kvalitetssikring.

HURTIGT-OPKALD

HURTIGT-OPKALD TIL KUNDEN I APPEN

Kundens telefonoplysninger er allerede indtastet i systemet og gemt i opgavens overblik. På den måde kan du ved hjælp af et tryk ringe kunden op.

PLANLÆG-DIN-DAG

PLANLÆG DIN DAG I APPEN

Planlæg nemt din arbejdsdag fra mobilen. Sæt de faste opgaver i struktur eller registrér de løse spjæld opgaver fra marken, så du kan lave dem, når du får tid. Lige så nemt, som du kan oprette dine opgaver, kan du også flytte dem til en anden dag.

RUTEVEJLEDNING

RUTEVEJLEDNING I MOBILENS GPS

Kundens adresse oplysninger er allerede indtastet i systemet og gemt i opgavens overblik. På den måde kan du via mobilens GPS hurtigt se rutevejledningen til opgaven.

Mobilordre er til dig der vil optimere din virksomhed!

Dig der vil samle alle løse ender og skabe det fulde overblik. Det sparer dig for uendelig mange administrations timer, som kan bruges på at tjene penge. Og det gælder igennem alle led.

Scanitech sørger for at integrere Mobilordre i dine nuværende systemer til fakturering, bogføring o-lign. Så det hele bliver til et selvkørende integreret system.

Download APP

Kontakt

Kontakt os for en uforpligtende snak omkring hvad vi kan gøre for jeres virksomhed